سفارش تبلیغ
صبا ویژن
...برای خـودت زندگی کن برای دیگری زندگی باش

 

همین خوبه...
همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم میرن
هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن
به جز تو همه می دونن واست این مرد میمیره
واسه همین جداییتو کسی جدی نمی گیره
به جز تو همه می دونن واست این مرد میمیره
واسه همین جداییتو کسی جدی نمی گیره
همین خوبه، همین خوبه
همین خوبه، همین خوبه
همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی
تو چند تا خاطره با من هنوزم مشترک هستی
همین خوبه که آرومی و حس میکنی آزادی
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی
واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری
به یادشون که می افتی واسه من وقت میزاری
همین خوبه، همین خوبه
همین خوبه، همین خوبه
همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری
ولی تا حرف من میشه یه لحظه تو خودت میری

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 92/2/4ساعت 10:0 صبح توسط leyla نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» تولد بهترین دوست
همین خوبه....
لمس کن ...
خاطره تو
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com